wtorek, 1 sierpnia 2017

W stronę słońca

Lipiec nie był zbyt słoneczny, ale ostatni weekend okazał się zaskakująco upalny.
Dziś jest równie pięknie.
Gdyby jednak komuś jeszcze brakowało słońca to...
serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej pracy,
 z mnóstwem kwiatów, żółcieni i koronek



Jest to moja inspiracja na nowe wyzwanie dla Crafty Moly
na, które serdecznie zapraszam.

Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka.


Te urocze serduszka znajdziesz w sklepie Crafty Moly.











Wiem, wiem dużo tych zdjęć...
nie mogłam się zdecydować

Całuję
Eva
Mimowolne Zauroczenia

10 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka! Zachwycam się jej zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy słońca brakuje to miło popatrzeć na tak słoneczną kartkę :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudna! Ewcia te kwiaty do dekoracji to sztuczne czy prawdziwe? Wiesz jak się nazywają? Ostatnio chyba widziałam takie żywe i zachciało mi się ich do ogrodu a nie wiem co to jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Daga, to naturalne kwiaty.
      To są hortensje Annabelle, bardzo je polecam, są piękną ozdobą ogrodu!
      kwitną od końca czerwca, są piękne do pierwszych przymrozków.
      Buziaki

      Usuń
    2. O widzisz tak kombinowałam,że do hortensja ( uwielbiam ♥) tylko jakaś taka delikatniejsza mi się wydawała niż te standardowe. Dziękuję Ci Kochana, a powiedz mi czy one potrzebują jakiegoś specjalnego traktowania. Jestem zupełnie nieogrodowa a działkę niedługo trzeba będzie zagospodarować. I już się boję.

      Usuń
    3. Ja z nią nie robię praktycznie nic. Nawet nie nawożę a kwitnie bardzo obficie. Mam posadzoną od wschodniej strony, więc od 12 nie jest już w zasięgu promieni słonecznych ale nie wiem czy to ma jakikolwiek wpływ. Jedyną rzeczą problemową jest to, że jak już wyrośnie i zakwitnie to się "pokłada" i musi mieć podpory. No i w czasie bardzo ulewnych deszczy czy gradu, kwiaty mogą brązowieć. Przycinam zawsze na wiosnę. To chyba tyle z obsługi :)

      Usuń
    4. Dzięki, już wpisałam na listę ogrodowego MUST HAVE :). Buziaki

      Usuń
  4. Prawdziwy powiew wakacji . W takim pokoju klimat wakacji może zagościć na dłużej niż tylko w czasie urlopu.Pozdrawiam :-).

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  5. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.