czwartek, 2 lipca 2020

Pamiątka Chrztu Świętego

Dzień dobry, dzień dobry

zapraszam do obejrzenia kolejnej inspiracji, jaką stworzyłam dla Crafty Moly.



Jest to również zaproszenie do wzięcia udziału w 102 wyzwaniu na blogu Crafty Moly,
masz mnóstwo czasu na stworzenie swojej pracy, bo wyzwanie trwa prawie 2 miesiące.
A jedynym wymogiem jest użycie tekturki z Crafty Moly.


Wykorzystałam prześliczną ramkę z listkami, uwielbiam ją!
Należy do jednych z moich ulubionych i bardzo często gości na moich pracach.


Wykorzystałam też typowo "chrzcielny" motyw wody święconej. 


Dodatkowo sama zrobiłam sukienkę na szydełku oraz kwiatki.


Jest też mnóstwo koronek.


Mam nadzieję, że mój projekt przypadł Ci do gustu
 i zachęcił do wzięcia udziału w wyzwaniu.

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

MATERIAŁY:
Tekturki Crafty Moly
Papiery P13

2 komentarze:

  1. Piękna kartka! A ta sukieneczka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka uwielbiam szydełkowe małe sukieneczki i zachęciłaś mnie do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.