wtorek, 22 lutego 2011

Zaginiona w akcji

Moja praca,
gdzieś zaginęła i nie dotarła na konkurs,
Konkurs organizowany przez Polki Scrapują
no cóż
i tak bywa.

Oto ona:
karta art journala
(artystycznego pamiętnika)

Na karcie zawarłam fragment tekstu piosenki "Odrobinę szczęścia w miłości",
śpiewanej m.in przez Tolę Mankiewiczównę, Irenę Santor, Bogdana Łazukę i Roberta Janowskiego,
niestety nigdzie nie znalazłam informacji kto jest autorem tego pięknego tekstu.


a oto wytyczne jakie należało spełnić:
-tematyka miłosna
-zastosowanie 3 elementów papierowych, gazety, guzika
-zakaz używania koloru czerwonego
-zastosowanie techniki stemplowania
-wykorzystanie jednego z portalowych kursów



to kwiat wg tego kursu


 szczegóły: guzik i stemplowany motylek.




4 komentarze:

  1. Piękna praca szkoda , że zaginęła (podobnie jak moja). Nie mogę się napatrzeć na Twoje prace i ich oprawę ....:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka śliczna kartka. Wielka szkoda, że przepadła. Dobrze, że chociaż możemy ją podziwiać na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnes, ona zaginęła tylko w wirtualnym świecie (nie doszedł mail), to była forma art journala, ale dzisiaj właśnie ją przerobiłam na kartkę.
    I stoi na moim biurku, ciesząc moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh to tak jak moja :) Ale Twoja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.