piątek, 7 grudnia 2012

Na Saneczki Czas

Kochani,
za oknami coraz częściej robi się biało,
to chyba dobry czas by wyjąć już sanki
i zorganizować kulig.


U mnie saneczki stoją od 1 grudnia,
są bowiem częścią składową Kalendarza Adwentowego
jaki powstał dzięki darmowym obrazkom z UHK Gallery Inspiracje.
Wczoraj mogliście tam znaleźć przepiękny saneczkowy tag,
dzisiaj wszystko co potrzebujecie do zrobienia takiego kalendarza.


Powiecie- znowu!
Kalendarz kostkowy!


ale ten jest inny niż poprzedni, 
ma inne cyfry-zdecydowanie grubsze i do tego pasujący napis.


Do kalendarza dorobiłam saneczki ( z kartonu po dostawie papierów), 
a kostki spięłam ramką imitującą wstążkę( z papieru Whisper),
maja wyglądać jak prezenty wiezione pod Choinkę.


Te sanki, które stoją oparte o korę, malował mój 5 letni Synek, dumna jestem :)

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

pracę zgłaszam na HopmArtowe wyzwanie pt "W oczekiwaniu na Święta"
kalendarz bowiem najlepiej oddaje symbolikę oczekiwania

Podejmij wyzwanie z Hopmart

z materiałów jakie należało użyć wykorzystałam papier oraz stary przedmiot,
którym jest "kryształowe" oczko na kwiatku.

53 komentarze:

  1. Rewelacyjny! Super pomysł na saneczkowy kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah no co tutaj się rozpisywać, mi się bardzo podoba taka wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne. Cudowne saneczki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności !!! Saneczki , aranżacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba Kasiu-dziękuję za komentarz

      Usuń
  5. Gdzie Ty mieścisz te wszystkie pomysły? Przecież jedna główka to za mało! :)
    Cudne, mroźne i zachwycające!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a jednak w jednej głowie się wszystko mieści :)
      Bardzo dziękuję za cudowny komentarz.

      Usuń
  6. Saneczki są cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo:
    S U P E R !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sanki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi bardzo..wykonanie,styl kolory..slicznie!Complement dla artysty krory malowal sanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności!
    Ewuś, jestem na targach jutro:) Będziesz?
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, jeszcze nie wiem, zupełnie o nich zapomniałam, jak dam rade poodkręcać to co miałam w planach to tak.

      Usuń
  11. Pięknie i oryginalnie. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracja jest przepiękna, nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myslałam że sanki sa drewniane totalnie nie podpada na tekturę , wspaniały pomysł cudne wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, niepowtarzalna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie!!!
    jestem zauroczona absolutnie..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż to rzeczy można wyczarować z papieru a jeśli jeszcze ma się pomysł to wychodzą piękne cudeńka jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, masz rację papier to bardzo wdzięczny materiał.
      Bardzo dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  17. Cuuudne saneczki! Ja też myślałam że one są drewniane!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco, wcale nie chciałam by udawały drewno, ale fajnie że Ci się podobają-dziękuję za komentarz.

      Usuń
  18. Bardzo fajne.Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne zdjęcia i aranżacja.
    chyba jeszcze raz tu zajrzę do ciebie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity kalendarz, zupełnie jak krajobraz za oknem i zdrowy bo nie psuje ząbków maluszka. Dziękuję bardzo za wyłączenie śnieżynek, mogę sobie do woli podziwiać Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cygo bardzo dziękuję za komentarz.
      U mnie w domu jest kilka kalendarzy adwentowych, więc gdyby każdy był z czymś słodkim ,to mogło by być rzeczywiście niebezpieczne :)
      Uważam, że umiar jest ważny we wszystkim..........prócz ubierania choinki :)

      Usuń
  21. Niesamowite, cudowne!Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArtu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.