poniedziałek, 7 marca 2011

Odcienie kobiecości

W przeddzień Dnia Kobiet
siedzę i myślę nad rodzajami kobiecości,
bo przecież można być kobiecą na różne sposoby.

Dzisiaj przedstawiam Wam jedną z wersji
Kobiety
kobiety, nie dziewczyny
kobiety zdecydowanej i konkretnej
ale i delikatnej marzycielki.

Kobiety złożonej z pozornie wykluczających się cech.
Anioła i demona w jednym ciele.

Zatem zapraszam do obejrzenia mojej dzisiejszej interpretacji kobiecości,
której nadałam tytuł:

Black & White



Jest to komplet:
notes z pudełkiem


Notes
do chowania swoich najskrytszych myśli,
ale nie jest to zwykły pamiętnik
a zapiśnik poetycki. 


Nie posiada praktycznie żadnych zbędnych ozdób,
bo całą ozdobą jest przepiękny papier.














Jestem ciekawa Waszych opinii.
Zapraszam do komentowania.

Ja

9 komentarzy:

  1. jej jakie to piękne masz niesamowity dar pokazywania swoich prac scrapowych foto i wstęp oczarowują.pozostaje w zachwycie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CU-DO!!!
    i podzielam zdanie SABRINAM! jestem zachwycona Twoimi pracami i całą oprawą! :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Jestem zachwycona tym notesem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9.3.11

    Czy takie cudo można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny elegancki komplet :) uwielbiam połączenia b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu. Tworzysz cudnie! Zachwycam się każdym zdjęciem. Te dodatki ach!... Uwielbiam taką elegancję

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zestawienie. Uwielbiam takie połączenia. Pełna elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykorzystałaś ten papier.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.