środa, 9 marca 2011

Baby, ach te Baby

"...Baby ach! te baby,
czym by bez nich był ten świat?
Co tu grać, co tu kryć, spróbuj bez baby żyć,
gdy ci uda się taka sztuka toś jest chwat..."

pamiętacie tę piosenkę śpiewaną przez Eugeniusz Bodo?
Ja uwielbiam klimat, melodię i słowa piosenek z tamtych czasów.

Dlatego wybrałam ten cytat jako motyw przewodni do wyzwania Hopmartu.
Wytyczne to :
-wykonanie kartki dla kobiety
-konieczne jest użycie koloru białego i czerwonego
-należy użyć kawałka rajstopy lub motywu goździka

Oto moja kartka:







Wybrałam motyw goździka, kwiatki zrobiłam sama,
 mam nadzieję, że są wystarczająco goździkowe?











10 komentarzy:

  1. Super kartka z zabawnym cytatem. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. goździk jest jak najbardziej goździkowy :)
    kartka PIĘKNA! jak wszystko co do tej pory tutaj widziałam :)
    Pozdrawiam wiosennie! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka energetyczna karteczka. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kontrastowa karteczka, a goździk jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie karteczki utrzymane w dwóch/trzech kolorach, choć niełatwo się je robi wbrew pozorom... ;-) Twoja jest rewelacyjna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka! Czerń nadała jej niezwykłego charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krásné přání, přeji hodně štěstí.
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna i jaka POlska w kolorach:) przezabawny pomysł z napisem ,najpierw w miniaturce myślałam,że to kartka z okazji urodzin dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie cudo. W zasadzie to kolory marzenie dla mnie:) Ta interpretacja black-red-white wyszła przepieknie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.