sobota, 12 marca 2011

Kobieco

W tym tygodniu skupiłam się na kobiecości,
dzisiaj kolejna odsłona.

Po raz pierwszy zmierzyłam się z formą zwaną ATC,
na wyzwanie Craft Art Work
temat zadania to "Kobieta Vintage".
Oto moja interpretacja:


ATC to karta o wymiarach 6,5 x 9 cm
służy do wymiany w celach kolekcjonerskich,
na odwrotnej stronie karty umieszczane są informacje
 na temat autora, daty powstania a także tytuł pracy.

Moją kartę fotografowałam jeszcze przed sklejeniem obu części,
aby było widać jak wygląda z obu stron.



Natomiast na forum Polki-scrapują,
postanowiłam podjąć wyzwanie w co tygodniowym zadaniu tworzenia kartek,
w tym tygodniu polegało ono na realizacji kartki wg mapki.
 Oto moja praca:






Całość tworzy "kolekcję", która prezentuje się tak:






Życzę wszystkim cudownego, słonecznego weekendu 
i zapraszam do komentowania.
Ja


11 komentarzy:

  1. achhh... samo piękno! a motyw Kamei uwielbiam! :)
    Pozdrawiam weekendowo :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ATC i co za wspaniałe zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne od początku do końca. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycające Atc ,kolory czarno białe w wyważonych proporcjach a motyw kamei to wisienka na torcie .przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała kolekcja wygląda fantastycznie. Z miłą chęcią zaglądam do Ciebie. Tworzysz takie piękne rzeczy. Uwielbiam kamee - ostatnio zakupiłam aż 2 z masy perłowej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty cuda tworzysz!!! Podziwiam.. cala kolekcja jest przesliczna. A Twoj blog jest coraz piekniejszy!

    Pozdrawiam Cie serdecznie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się twoje biało-czarne klimaty. Choć mnie pociąga bardziej brąz i beż. Przepiękne motywy i aranzacia fotek. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w moim candy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kochamy się w podobnych klimatach :) Jestem zachwycona tym, co wyprawiasz z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudnie!!zdradź prosze skąd ta świetna buteleczka z koroną?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kolekcja,az dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12.10.12

    Zaglądam na blogi i nie mogę wyjść z podziwu jakie naszego polskie kobitki uzdolnione. Zazdroszczę pasji, talentu i tych cudownych przedmiotów własnoręcznie wykonanych. Ja niestety pozbawiona wszelakich talentów artystycznych tylko wzdycham i wypatruję, a nóż spadnie kiedyś i na mnie natchnienie twórcze:)
    Serdecznie pozdrawiam. Ewka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.