czwartek, 19 kwietnia 2012

Pierwsza Komunia Święta

Pierwsza Komunia Święta,
to temat kolejnego już wyzwania w UHK Gallery inspiracje,
czas jest idealny na tworzenie prac na ten właśnie temat,
więc mam nadzieję, że zasypiecie blog UHK Gallery
mnóstwem wspaniałych prac,
a tymczasem zapraszam do obejrzenia tego 
co przygotowały dziewczyny z DT.


Dodam tylko, że wśród uczestników wyzwania zostanie rozlosowana wspaniała nagroda


Moja kartka powstała z zestawu Creme de la Creme.
Po magazynie sklepowym widać, że nie tylko mnie się ten KIT podoba.


Do wykonania kartki użyłam również ramki ze Scrapińca,
dlatego zgłaszam te pracę, na kwietniowe wyzwanie Jasność i Elegancja.

Pozdrawiam Was serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł aniołka zamiast opłatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z aniolkiem jest cudna, jej jak ten czas leci, zaraz "sezon" komunijny :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie ja wykonalas Ewus, aniolek to strzal w dziesiatke, prezentuje sie naprawde genialnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZECUDNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Kompletnie odarta z komunijnego banału!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna... i dzięki aniołkowi - zupełnie wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne te Twoje karteczki... nie mogę się nigdy napatrzeć :)

    Pozdrowienia wiosenne przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
  9. OBŁĘDNA!!!! SAMA CHCIAŁBYM TAKĄ DOSTAĆ:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała!!!zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna...a ten aniołek jest przeuroczy :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.8.12

    I was lucky to happen upon your website....what BEAUTIFUL Work - all of it! So very inspiring! I love your subtle colors and how you make each work of art different, inspiring, and beautiful .... truly an inspiration!!! TFS!

    A chance of luck today - Lucky Me!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.