środa, 4 listopada 2015

Do Zawieszenia - Jesienią i Zimą

Lubię dekoracje, które mogą ozdabiać mój dom przez dłuższy czas
a nie tylko przez chwilę
(też tak macie?)
dlatego sama też takie tworzę.

I oto powstała ozdoba z szyszek i sznurka z kwiatowymi dodatkami,
którą można zawiesić już dziś na modrzewiowej gałęzi
ale także może zdobić Świąteczne drzewko.





a tu w klimacie świątecznym






Moją zimową ozdobę zgłaszam na wyzwanie w Paper Concept
w którym zakupiłam sznurek , wstążkę i klej.

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia




16 komentarzy:

  1. Śliczna ozdoba! Taki prosty pomysł z szyszką ale pełen uroku! Brawo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie to wygląda, tylko jak ją zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioleto, to dość proste, wystarczy ogołocić szyszkę a potem ją poprzyklejać do styropianowej bazy, ja użyłam takiej w kształcie jajka.
      Dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  3. Wow, cudo! A dodatek błękitu nadał oryginalności i podkreślił wyjątkowość tej dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ilonko,
      ja odniosłam wrażenie, że błękit ochłodzić tę dekorację i rzeczywiście nadał jej zimowego charakteru. Choć unikam tak zdecydowanych kolorów tu mi jakoś to zagrało .

      Usuń
  4. Takie niewielkie ozdoby zawsze znajdą swoje miejsce w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda.
      Alicjo, bardzo dziękuje za odwiedziny :*

      Usuń
  5. No i co ja mam napisać... Słowo "cudowne" to za mało... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja zimowa zdecydowanie wygrywa, turkus pięknie ożywił dekorację. Wspaniale! Dziekujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dekoracje również są w moim guście. Nie wyglądają sztucznie, nie wyróżniają się bystrymi kolorami i odpowiadają porze za oknem. Samemu także można zaprojektować coś niebanalnego i dla każdego domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda tworzysz.
    Będę zaglądać i podglądać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.