niedziela, 16 kwietnia 2017

Radosnych Świąt

Z okazji Świąt, życzę Ci wszystkiego najlepszego,
radości, bliskości i możliwości celebrowania tych Świąt w pełni.

W tym roku na moim Wielkanocnym stole zawitał róż,
jest też obecny w prezentach dla gości.

Poniżej prezentuję jajko z życzeniami z użyciem grafiki od Janet, które wykonałam dla odwiedzających mnie w czasie Świąt gości a zarazem na wyzwanie,
 które właśnie ruszyło na blogu Digital Paper, ma być prosto i monochromatycznie, czyli tak jak lubię najbardziej. Zachęcam Cię do wzięcia udziału w wyzwaniu. Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam.

Moja praca w całości utrzymana jest w różu, ale różnych jego odcieniach od intensywnego po zupełnie blady (jak na wstążce)




Z drugiej strony jajko wypełnione jest własnoręcznie zrobionymi czekoladkami,
prezentują się na różowym tle z nutkami, tę grafikę (odrobinę zmieniłam jej kolorystykę) znajdziecie TU




Do kompletu powstała prosta kartka
z tą samą grafiką





Pozdrawiam serdecznie

Eva
Mimowolne Zauroczenia

6 komentarzy:

  1. Radosnego przeżywania Świąt Wielkiej Nocy !!! pozdrawiam serdecznie i podziwiam piękne dekoracje ( oj, wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i pomysłowe prezenty. Radosnego Świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne! Cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i spokojnych Świąt !
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i Spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.