poniedziałek, 5 września 2011

Miłość w Koronkach

Weekend był cudowny,
i ładowałam moje baterie (chyba działam na słoneczne),
dzisiaj już mniej słonka, ale to nic


przynajmniej zrobiłam kartkę ślubną,
która we wrześniu przyda sie na pewno.


Niebo dziś jest w kolorze gołębim,
 dlatego zdjęcia chwyciły troszkę ten odcień.


Martwi mnie coraz szybciej zachodzące słońce
-kiedy ja zdjęcia będę robić?


Kartkę wykonałam na bazie "Tiulowej mgiełki",
oraz papieru "Cała w koronkach",
wykorzystałam również tag z cytatem i ten stempel,
wszystko do nabycia w Galerii Rae.


Bardzo dziękuję za komentarze,
cieszę się ogromnie, że do mnie zaglądacie
pozdrawiam
mz

18 komentarzy:

  1. Delikatna jak mgiełka. I pełna wdzięku. Z przyjemnością ogląda się zdjęcia Twoich prac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! I cudownie aranżujesz zdjęcia, nie mogę się napatrzeć:}

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna i zmyslowa. Z galeria, to prawie juz myslalam, ze masz w koncu swoj sklepik. :)

    Sciskam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie u Ciebie!!! Wszystko jest takie eleganckie. To wielka przyjemność oglądac wszystkie prace tutaj:) dziękuje za to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!! niezwykle delikatna i cudownej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo subtelna i delikatna - brak "przepychu" jest tu wielką zaletą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna, ja mam zamiar naladowac swoje baterie jutro :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelna!!! Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle uczta dla mych oczu, pieknia i romantyczna...
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka - owszem - jest bajeczna, ale widziałam kilka podobnych - wiadomo - teksty, papiery, elementy... czasem ciężko zrobić coś mega-oryginalnego, nic jednak nie jest w stanie przebić Twoich zdjęć... są... niesamowite. Piękne, mają duszę, są takie eteryczne... zazdroszczę umiejętności i podziwiam codziennie z większym zachwytem.

    PS moja picasa nie ma takich pięknych czcionek :( dlaczego ? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci za ciepłe słowa na moim blogu. Kartka jak zwykle pełna uroku, elegancji i smaku. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteście kochane, dziękuję. Fajnie, że się Wam podoba.
    Dagi, jakoś nie mogę się zabrać za temat sprzedaży prac.
    Magda, nie wiem dlaczego nie masz tej czcionki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta Twoja koronkowa miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz... ja ze sprzedażą mam ten sam problem :)) Może razem będzie raźniej hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna karteczka i bajeczne zdjęcia. W podziwie pozostaję. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki tworzysz, niezwykle subtelne i eteryczne!
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.