piątek, 13 kwietnia 2018

Z Kokardką

Skoro jest po Wielkanocy to czas rozpocząć sezon ślubny,



dziś pierwsza kartka z tej serii
z mnóstwem kokardek
i to wszelakich od tekturowej z Crafty Moly zaczynając-urzeka mnie ten motyw i mam ochotę zrobić z jej użyciem kartkę C&S, bo to element, który pięknie gra sam w sobie, choć w tym przypadku dopełniłam ją kilkoma innymi kokardkami z tiulu, gazy czy wstążki.


Nie mogło zabraknąć kwiatów, również wszelkiej maści od papierowych przez materiałowe a na szydełkowych kończąc. Jest też motyw kwiatowo-liściasty na kalce, taki mój ostatni eksperyment strukturalno-mediowy :) Znalazłam taki stempel, którzy zanurzyłam w farbie, chciałam by powstał efekt przestrzenny, więc farby nie pożałowałam.



Całość bazuje ma Crafty Molowym papierze z kolekcji Komunijnej, motyw ten przypomina mi tiul w powiększeniu, więc dołożyłam jeszcze kilka warstw takiego zwyczajnego, materiałowego.


Kartka z pozoru wydaje się być monotonna ale zobacz proszę ile jest na niej różnych odcieni.



Cudowności w tym specyficznym dniu 
XOXO
Eva
Mimowolne Zauroczenia

kartkę zgłaszam na TO wyzwanie

13 komentarzy:

  1. Wydaje się monotonna? Ależ skąd! Jest piękna, eteryczna i tyle cudowności na niej. Można patrzeć i patrzeć i ciagle jakiś nowy szczegół przykuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) Delikatna i romantyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki nigdy nie są monotonne; jeśli już mono-, to ewentualnie monochromatyczne :)
    Śliczna ta kalka, myślałam, że to tkanina, jakiś szyfon czy raczej organza, a w ogóle to piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, uwielbiam Twój styl- delikatny, wyrafinowany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Bardzo elegancka, lekka i romantyczna. Można ją podziwiać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna zwiewna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka wcale nie jest monotonna! Wszystko ze sobą cudownie współgra:). Efekt końcowy jest piękny:). Cudownej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna z tą bogatą gamą bieli. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna,byłabym w stanie jeszcze raz mieć ślub żeby takie cudo dostać,za moich czasów to były tylko kartki ,,sklepowe,,

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna :) i pięknie zaprezentowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle nie wydaje się monotonna! Przepiękne są te warstwy i ta powtarzalność różnych motywów, elementów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna praca, bije od niej czystość i delikatność.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu . DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.