wtorek, 3 marca 2020

Urodzinowa dla faceta

Witaj,
dziś przedstawiam inspirację z trudnym tematem jakim są męskie kartki,
tu dużo trudniej buduje się kompozycje, bo kwiaty to nie jest to czego oczekują mężczyźni. 
Ogólnie uważa się, że faceci są bardziej techniczni, więc postanowiłam wykorzystać ten stereotyp i postawiłam na tarcze zegarowe, śrubki, żarówki (i co tam jeszcze w ich duszach gra).



Dzisiejsza kartka to inspiracja dla Digital Paper by Janet,
więc zastosowałam papier z nutami i tarcze zegarowe, które wydrukowałam sobie według własnych potrzeb, czyli w rozmiarach jakie potrzebowałam do tego projektu. 
Prawda, że to praktyczne rozwiązanie?


A Ty jak radzisz sobie z męskimi kartkami?




Bardzo dziękuję za Twoją dzisiejszą wizytę
i zapraszam do ponownego odwiedzenia mojego bloga, 
już niebawem pojawią się kolejne inspiracje.

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

2 komentarze:

  1. Cudowna inspiracja :)
    Sowa i kółka zębate świetnie do siebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.