niedziela, 2 maja 2021

Scrapowy Weekend

 Dzień dobry, dzień dobry

1 maja przypada Światowy Dzień Scrapbookingu ale że właśnie mamy weekend, świętowanie przeciągnęło nam się na kolejny dzień. Jest mnóstwo filmów, live'ów, kursów na temat tworzenia w przeróżnych technikach, pojawia się też bardzo wiele inspiracji tworzonych specjalnie na ten wyjątkowy czas.

Oczywiście i ja dołączam ze swoją inspiracją i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, organizowanym przez Fussy Cat i P13 pt." Dmuchawce, Latawce, Wiatr".


Interpretacja tematu może być dowolna, ja postawiłam na delikatność, ulotność i eteryczność. 


Moja kartka z powodzeniem może być ofiarowana na Pierwszą Komunię Świętą jak i na Bierzmowanie.


Mam nadzieję, że inspiracja zmobilizuje kogoś do twórczego spędzenia czasu.

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.