niedziela, 6 listopada 2022

Dla Alicji

 Hej, hej,

jest niedzielny wieczór, a ja czytam komentarz od Alicji, który brzmi:
Szkoda, że jest Cię więcej na IG niż tutaj, bo ja czekam na Twoje prace!

I czuję jak rosną mi skrzydła!

Zatem, specjalnie dla Alicji i osób, które podobnie jak Ona, wolą bloga od profilu na Ig
zupełnie nowa kartka


z najnowszej kolekcji P13
[współpraca reklamowa w ramach DT]
[autopromocja]





każdy komentarz jest dla mnie ważny,
to on motywuje mnie do dalszych działań
całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia


2 komentarze:

  1. Dziękuję :-))). Pisałam komentarz nie mając właściwie nadziei że w ogóle coś to zmieni bo wysyłam wiele komentarzy bez odpowiedzi a tu taka wspaniała niespodzianka. Piękna kolejna Twoja kartka . Lubię takie na bogato . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, nadzieję zawsze warto mieć! Cieszę się, że Ci się podoba, buziaki :*

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.