poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Kawa z ... czym zechcesz

Święta to czas wolny,
kiedy kawa smakuje zupełnie inaczej niż w dzień powszedni,
pije się ją powoli, bez pośpiechu,


do śniadania jest ta z delikatną pianką mleka na wierzchu,
a do ciasta czarna i mocna....
uwielbiam każdą!


Teraz przyszedł czas na
weryfikację przepisów kulinarnych,
wykreślenie tych, które pomimo wielu starań nam nie wyszły
a dopisanie nowych, tych które nas zachwyciły.






Dlatego konieczny jest nowy przepiśnik!
Ten dzisiaj prezentowany jest właśnie taki kawowy z odrobiną mleka.



Dziękuję że mnie odwiedzacie i piszecie do mnie

Ja
Mimowolnie Zauroczona

a jeśli ktoś się jeszcze nie zapisał to zapraszam na Candy

14 komentarzy:

  1. zachwycające wykonanie przepiśnika i aranżacji foto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana!
    Spoznione, ale jak najbardziej szczere Zyczonka radosnych Swiat! Mam nadzieje, ze swieta sie udaly i spedzilas je milo.
    Dzisiejszy post jest jak zwykle... sliczny po prostu! Potrafisz z banalnych rzeczy uczynic cuda!
    Pozdrawiam serdecznie! Milego tygodnia! :)
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo gustowny notes na przepisy! I jak zawsze zachwycające fotki :) Jest co oglądać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiśnik piękny ... oko me spoczęło na cudnym młynku, po prostu padłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przychodzac do Ciebie bede w kolko pisac takie same komentarze :D
    Perfekcja, prostota i elegancja w kazdym nawet najdrobniejszm detalu!

    PS. Poprosze kawke z mleczkiem ;)

    PS.2 Moge sie zapytac o Twoje imie? Jezeli nie to rozumiem ;)

    PS.3 Co do digi scrapow to jest to o tyle latwiejsze, ze jezeli Ci nie pasuje jakis element to w kazdej chwili zmieniasz jego polozenie ;)
    Moim zdaniem (jak do tej pory) latwiejsze, bardziej czyste ;) i mniej czasochlonne zajecie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i ślicznie zrobiony notes. Uwielbiam kawę ale bez śmietanki się nie obejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Moja Droga ! Jesteś czarodziejką w tworzeniu klimatycznych chwil :) Nie mogę wyjść z zachwytu gdy do Ciebie zaglądam! A kawę lubię czarną jak węgiel i słodką jak miłość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jestem oczarowana...przepiśnik uroczy.I wszystko w takiej pięknej aranżacji i kawa...którą uwielbiam;)Klimatycznie!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa,dodają twórczych skrzydeł:))Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiśnik jest cudowny, a ten sztućce urocze. Gdzie można zdobyć taki papier?

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przejrzałam twojego bloga, jestem zauroczona twoimi pracami.Podziwiam i zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny przepiśnik, masz idealne wyczucie - rzadko widuję tak udane połączenie romantyzmu i prostoty

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, a przepiśnik- pełne kawowego klimatu CUDO! I piękne zdjęcia... Jesteś prawdziwą artystyczną duszą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.12.11

    Najpiękniejszy przepiśnik jaki w życiu widziałam!!
    Mam zatem pytanko - mogę go zliftować?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten motyw juz widziałam gdzieś i jestem nim zachwycona! ,bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.