piątek, 29 kwietnia 2011

W Dniu Ślubu W & K

I nastał Ten Dzień!
29 kwietnia A.D.2011


Ja jestem zachwycona, oprawą, skalą przedsięwzięcia,
ukłonem w stronę tradycji, ale i naturalnością Młodej Pary.




Wiem, że dostaną mnóstwo pięknych życzeń i wierzę,
że przynajmniej jakaś część z nich się spełni.


W tym pięknym dniu życzę im wszystkiego najlepszego!!!
bo Miłość wszystko zwycięża.


Tę pracę również zgłaszam na Scrapińcowe wyzwanie,
bo ramka pochodzi oczywiście ze Scarpińca!


Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze,
i życzę pięknego, długiego weekendu
Ja

13 komentarzy:

  1. Nic się nie zmieniło :) Wciąż cudnie i zachwycająco! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) mam nadzieję, że przyniesie Młodym wiele szczęścia na nowej, jakże trudnej wspólnej drodze życia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie tak pięknie, ze chciałoby sie tutaj zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelna i zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna- delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :)
    Mi również podobała się naturalnosć Młodej Pary, piękny wystrój koscioła i słowa które padły na kazaniu. Piękne wydarzenie, wiem, że wszystkie ich marzenia się spełnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiego używałaś papieru do tej pracy?

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka jest prześliczna - delikatna i skromna. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfeito, lindom aneiiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very very elegant!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.