sobota, 15 grudnia 2012

Jest Taki Dzień, Magiczny Dzień, Jedyny Taki w Roku

Jest Taki Dzień, Magiczny Dzień, Jedyny Taki w Roku,
tym dniem jest Wigilia Bożego Narodzenia,
w naszej tradycji chyba jeden z ważniejszych dni.

A skoro dzień magiczny,
to musiała powstać praca z użyciem papieru z Magicznej Kartki,
w połączeniu z papierem z UHK Gallery.


U mnie w tym roku są dwie choinki,
jedna z nich jest utrzymana w tonacji szampańskiego złota,
a ta kartka miała pasować własnie do niej.
Jestem ciekawa jakiego koloru Święta będą w Waszych domach?


Na kartce jest brokat i elementy natury 
(szyszki zebrane na spacerze w poprzedni weekend),
gwiazdeczki wycięte z kory i papierowe kwiatki.
Są gałązki wycięte z beżowego papieru i śnieżynki z motywem damaskowym.
Są też kokardy z tiulu i z atłasu.
Dodałam stosowny napis, który również do nabycia w UHK.

(kartka jak widać w każdym świetle wygląda inaczej)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, 
bardzo się cieszę, że kartka z drzwiami Wam się podobała.

Dziękuję również za udział w CANDY

buziaki
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 7 Byszcz
ogłoszone przez Piątek 13

35 komentarzy:

  1. Ewo jestes niesamowita artystka i wielka inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dzięki :D
      Taki komentarz jak Twój to dla mnie wielki komplement!

      Usuń
  2. Pięknie, zachwycona jestem tym jak wykorzystałaś skarby spacerowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna kartka :-) Cudne rzeczy "wyczarowujesz" droga Ewo :-) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje tworki. Jak inne on od moich ( możesz je zobaczyć w ostatnim poście na moim blogu ). Karteczki bożonarodzeniowe robię i wysyłam od przeszło 10 lat. Nie mogę nazwać się znawczynią scrapbookingu za to z przyjemnością obejrzę dzieła znawczyń tej sztuki.
    Jeżeli chodzi o kolor choinki to w tym roku będzie różnokolorowa na życzenie domowników. Chyba mają już dosyć corocznych jednokolorowych drzewek mimo że co roku było innego koloru.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, byłam, widziałam-kartki bardzo fajne, najważniejsze jest to, że wkładasz w nie serce i obdarowane przez Ciebie osoby to czują.
      Do znawczyni tematu mi daleko, cały czas się uczę.

      Kolorowa choinka-super pomysł!!!

      Usuń
  5. prześliczna kartka a wianuszek wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaa śliczna!!!!!!!!!!
    u mnie święta na biało i starociowo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ,dziękuję :*
      Drugą mam biało, srebrno, starociową ;)

      Usuń
  7. Piękna i nie waham się użyć określenia- magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi dech zaparło,piękna praca,Twoje prace są takie delikatne,klimatyczne,wprost przepiękne,nie potrafię tak ale z przyjemnością podziwiam Twoje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jakie miłe słowa! Bardzo dziękuję Karolu.

      Usuń
  10. Śliczny wianuszek Ewciu ~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mnie naszło i go machnęłam :)
      Dzięki Mia!

      Usuń
  11. Przepiękna :) U nas Święta kolorowe, choinka na bogato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcie "na bogato" bardzo mi się podoba i akurat do Choinki pasuje jak ulał.
      Bardzo dziękuję Sówko.

      Usuń
  12. Bardzo ładna, subtelna kartka:-) U mnie dekoracje świąteczne turkusowo-kremowe. Bardzo lubię to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusowo-kremowej choinki jeszcze nie widziałam, więc zaraz idę do Ciebie w odwiedziny, by zobaczyć tę nowość!!! Jestem bardzo ciekawa jak się prezentuje.
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

      Usuń
  13. Masz naprawdę magiczne i złote palce do takich prac.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Przepiękny wianuszek zdobi Twoją karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. You always doing beautiful things. I love it!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są Twoje prace.
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Wciąż mnie zaskakujesz ;-) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.