poniedziałek, 19 września 2011

Z Motylami

Za oknem już jesiennie,
ale w sercu wciąż mam letnie klimaty.


Jak wspominałam w poprzednim poście
trwa 5 wyzwanie na blogu Galerii Rae,


w którym trzeba użyć motywu okna lub klatki.
Okno zastosowałam w LO, bo taka ma być forma pracy w wyzwaniu,


a klatkę postanowiłam umieścić na kartce.


Kartka może być na wiele okazji,
podpowiedzcie na jaką nadaje się najlepiej?


Materiały użyte do wykonania kartki pochodzą ze Sklepu Galeria Rae,
są to:


Dziś dużo zdjęć specjalnie dla Art Is,
dziekuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem
i zapraszam do wypowiadania się pod tym

pozdrawiam
Ja-mz

10 komentarzy:

  1. Karteczka cudna jak wszystko co tutaj zazwyczaj znajduję:) Zakochana jestem we wszystkich pracach bez wyjątku:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziękuję że o mnie pomyślałaś :) Kartka jest prześliczna, bardzo elegancka. Myślę że może być np.na ślub lub imieniny. Mam nadzieję że wkrótce kupię sobie te papiery, bo są cudne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To kartka dla kogoś, kto właśnie wyrusza w nieznane by zrealizować swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyle! A Twoje sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, delikatna. Motyle cudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog pełen subtelności i lekkości. Wszystko takie eleganckie.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle stworzylas cos niesamowitego. Klatka i motyle bajeczne polaczenie.
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka i wdzięczna bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.9.11

    Podpisuję się pod słowami Joan’s passions. Wyraziła to, co ja odczuwam oglądając Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.