piątek, 2 września 2011

W Kolorach Wody

Witajcie,
choć wakacje się skończyły to pogoda za oknem wyśmienita
dlatego postanowiłam zrobić kartkę
w bardzo letnich kolorach .


A w związku z tym iż zaczął się wrzesień, czyli 9 miesiąc roku
kartka jest z okazji narodzin.


Pracę zgłaszam na mapkowe wyzwanie do Scrap Galerii,
muszę sie wam pochwalić, że w poprzednim wyzwaniu wygrałam trakie oto CUDO!
(dodam tylko,że prace nie są oceniane tylko wybierane na zasadzie losowania).


Chciałam również podziękować Art Is
za wyróżnienie.


zgodnie z zasadami powinnam przekazać je 16 osobom,
ale nie potrafię ograniczyć się do takiej liczby,
jest tyle świetnych blogów prowadzonych przez fantastyczne osoby
dlatego ofiaruję je Wam,
osobom które same prowadząc bloga macie czas i ochotę mnie odwiedzać.

A teraz 7 rzeczy, o mnie :),
 (to warunek, żeby otrzymać wyróżnienie),
 po za tym Dagi Mara z House of Ideas, jeszcze w marcu wywołała mnie do odpowiedzi w tej sprawie,
wiem że długo to trwało ale... ja pamiętałam, tylko nie bardzo wiedziałam co napisać
oto kilka słów o mnie:

* mam na imię Ewa, ale niewiele osób tak do mnie mówi
* potrafię cieszyć się z małych rzeczy jakie mnie spotykają
* lubię porządek,
(którego utrzymanie przy tym hobby jest niemożliwe)
* uwielbiam owoce morza
* kocham kawę i herbatę
* a nie lubię zazdrości
* i "zwyczajnych" butów.

serdecznie Was pozdrawiam
buziaki
mz

7 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka w pięknych, delikatnych kolorach. Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką na blogu Scrapgalerii i życzę kolejnego szczęśliwego losowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo promyków słoneczka.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki są tak urocze .... ah dostać taką z jakiejkolwiek okazji...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawią mnie te buty.. hm..

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka, jak wszystkie Twoje prace, jest śliczna i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka boy swietna, to musi byc nadzwyczajne uczucie otrzymac taka.
    Fajnie opisalas siebie, fajna babka z Ciebie:))))
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo staranna, przyjemna, przeurocza kartka.
    Oglądam z wielką przyjemnością wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.