środa, 14 stycznia 2015

Vintage


Dziś prezentuję kartkę trochę jakby z innej epoki
z użyciem starych, babcinych, bawełnianych koronek.


Papier również starałam się postarzyć
jedną część poszarpałam za pomocą nożyczek pozostałe zwyczajnie wydarłam z większego arkusza.
Dołożyłam także kawałek kartonu w których przyszły do mnie skarby ze sklepu Scrapek.pl.


Wszystko utrzymane jest w naturalnej, beżowo-kremowej tonacji.
Spis użytych materiałów znaleźć można na blogu Scrapek.pl

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

12 komentarzy:

  1. Jest po prostu piękna. Jesteś Ewa mistrzynią kartek bez wykrojnikowych, eleganckich i prostych. Super śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!! i bardzo klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! bardzo oryginalna cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i urokliwa kartka! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. leciutka taka i zachwycająca... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Una preciosidad.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zaczęłam odwiedzać blogi, na jednym z pierwszych, na które trafiłam, znalazłam zakładkę "vintage", a tam... Całe zestawy zdjęć właśnie w tym stylu, w tej subtelnej gamie kolorów, w budzącym nostalgię, lekko melancholijnym nastroju - takich jak Twoja kartka. Zachwyciły mnie. I kiedy potem trafiłam na Twój blog, i odnalazłam tu tak samo subtelną kolorystykę i styl często sięgający do tego klimatu, kiedy zobaczyłam te wysmakowane w każdym calu kompozycje i pięknie zaaranżowane zdjęcia, to po prostu nie mogłam nie zostać Twoją fanką :))))))) Dość rzadko piszę komentarze, ale zawsze mi się tu podoba. Swoją drogą, ciekawa jestem, czy kiedyś trafię na coś, czego nie moje poczucie estetyki nie zaakceptuje :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo delikatna i zmysłowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kartka, ten karton z opakowania dodaje "pazura" całości, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.