poniedziałek, 26 stycznia 2015

We Wspólny Rejs

Kartka dla Nowożeńców, którzy właśnie wyruszają we wspólny rejs


Litery zrobiłam samodzielnie, 
chciałam by wielkością pasowały do koła sterowego, które znajdziecie na półkach w Scrapek.pl
pocieniowałam je Disteress Ink


Tag pod kołem jest również mojego autorstwa
kolorystykę dopasowałam do niebieskiego papieru UHK Gallery
 również dostępnego w Scrapek.pl


Nie mogło zabraknąć motywu mapy :) to również kolekcja UHK;
przeszycie jak widać ręczne wykonane za pomocą dratwy.


pozdrawiam Was serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

6 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją precyzję wycinania!!! Fenomenalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samodzielnie? Nadal nie wiem jak można zrobić takie cudo, więc sobie tylko podziwiam :) i oczywiście pozdrawiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam i doceniam taką dbałość o szczegóły w doborze kolorów i innych detali, piękna kartka! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe, wyraziste, harmonijny i wspaniałe karty. Masterpiece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Motyw wspólnego rejsu bardzo mi przypadł do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.