czwartek, 11 sierpnia 2011

Chwila dla siebie

Czas na kolejną pracę na miesięczne wyzwanie craft 4 you
dzisiaj (11 sierpnia) o północy upływa termin muszę zdąrzyć zamieścić w sumie 4 .

Tematem wyzwania jest Zakładka,


moja zrobiona jest do książki kucharskiej, albo przepiśnika,
dla kogoś kto bardzo lubi gotować.
I może się oddać temu zajęciu bez pamięci.



obie strony są niemal lustrzanym odbiciem
różnią sie tylko słowem


A Wy lubicie gotować?
Macie jakieś ukochane przepisy?
pozdrawiam
mz

15 komentarzy:

  1. Przepiękna! Ja właśnie wspominam kuchnię mojej babci:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna! Zainspirowałaś mnie do wykonania swoich :)
    A wśród przepisów u mnie królują ostatnio muffinki w różnych wersjach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.8.11

    przepiekne zakładki :) ja uwielbiam gotować co niestety nie wpływa dobrze na moja sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna a jakie piekne zegarki !!!
    ohh kuchnia to moje krolestwo :)- uwielbiam :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! szczególnie do zaznaczenia ulubionego przepisu w książce kucharskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) tak tak ale podobaja mi sie te maetalowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za odp :) a wiec koniecznie musze zajrzec do tych sklepow podczas urlopu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace mają klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. No, proszę, trzeba było żebyśmy trafiły do jednego dt, żebym trafiła na Twojego bloga. A takie tu cuda, baaardzo inspirujące! Gratuluję:-) Szalenie piękna zakładka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.