sobota, 6 sierpnia 2011

Lukrowana Dziewczynka

Dzisiaj kartka urodzinowa dla malutkiej,
słodkiej dziewczynki.


niektóre elementy wycięłam ozdobnymi nożyczkami z falbanką
tak aby przypominały ciasteczka,


praca wykonana jest wg wakacyjnej craft mapki nr 6
to juz ostatnia chwila by ją zgłosić :)


Wykorzystane elementy na kartce
w większości pochodzą ze Scrap Galerii


Jest trochę kratki, ale są też kropki,
dlatego kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 3 w Galerii Rae


A tak na marginesie muszę się Wam przyznać,
że zamiast zabawy z papierem
szaleję z porządkami w szafach.
Lato jakie jest -każdy widzi,
więc powolutku odkładam letnie bluzeczki,
a wyciągam, piorę, przymierzam jesienne rzeczy z poprzedniego sezonu,
muszę wiedzieć czego mi brakuje ;)
a co mogę sobie darować.


Mam nadzieję, że nie jestem jedyna?
Widzieliście już nowości w sklepach?
Jak się Wam podobają?
Piszcie, jestem bardzo ciekawa Waszych spostrzeżeń.
mz

8 komentarzy:

  1. Ujjj karteczka jest przeslodka, uwielbiam takie pastele. Ja musze przyznac ze odganiam jeszcze mysli o jesieni, ciagle wierze ze jeszcze troszke lata uzyjemy:-) a do sklepow jeszcze nie zagladalam. Pozdrawiam i milego wieczorku! :-)))

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością powęszyłam na Twoim blogu. Piękne prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka na prawde cudna! Ja mam jeszcze nadzieje, ze lato znowu przyjdzie!

    Pa

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to nie ja jestem tą birthday girl:) Karteczka jest przesłodka!
    A o jesieni ja jeszcze nie chcę myśleć mimo, że pada u mnie już drugi dzień:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczkę zrobiłaś z doskonałym wyczuciem i jest idealnie dziewczynkowa :)
    O porządkach w szafie mi przypomniałaś i to tak, że prawie podskoczyłam. Powinnam, ale przysięgam, że ta szafa ma rogi i strach do niej podchodzić ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka piekna i ten tytul lukrowany tez mi sie podoba :)
    Na nowosci sklepowe tylko zerknelam, ale juz wiem ze mi sie spodobaja, szczegolnie kolory :)
    ale ja jeszcze w lecie chce troche posiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczn, slodka kartka! Pieknie dobrane kolory!
    Lato nie odchodz, nie ma mowy, nie kupuje jeszcze nic na jesien! :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka, delikatna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.