środa, 24 sierpnia 2011

W Letnią Noc

Myślę,że dziewczyny z Lejdis miały świetny pomysł
by świętować Sylwestra w letnią noc.
Można wyjść w sukience i w sandałkach na dwór o północy
i wznosić toasty bez ryzyka złapania przeziębienia.
Można zaprosić znajomych i nie obawiać się że utkną w zaspie,
można też od razu wcielać w życie postanowienia noworoczne.
(wiecie co mam na myśli ;))


Ale do rzeczy, dlaczego o tym piszę-
od wielu lat obserwuję, że przełom sierpnia i września to dla mnie czas zmian.


W tym roku 21.08. zostałam projektantką w Galerii Rae,
to dla mnie ogromne wyzwanie,
trzymajcie za mnie kciuki, mam nadzieję że podołam .


To co widzicie na zdjeciach, to kalendarz,
w lekko wieczorowej oprawie,
zdjęcia są zrobione po dzisiejszej burzy
dlatego na każdym jest inne nasycenie barw.

Dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami
i pozdrawiam
mz

13 komentarzy:

  1. Gratuluję. Piękny kalendarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Dasz radę na 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindo lindo lindo!
    Kisses,

    CaroL Moreno.
    http://bycarolinermoreno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, gratuluje! i jestem pewna ze podolasz, twoje prace sa przesliczne, masz takie swietne pomysly. Widzialam Cie wlasnie na Galeria RAE, ladnie piszesz o sobie no i taaaka sliczna kobietka z Ciebie!:-)))))))))))) Bedziesz miala na 100% super czas projektujac dla nich:-) Pozdrawiam i podziwiam

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje serdecznie wspolpracy z ta galeria, jestes nezwykle kreatywna osobka i jestem pewna ze podolasz.
    Piekny kalendarz.
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę CI spełnienia marzeń; powodzenia i gratulacje. Notesik jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę na 100%. Życzę powodzenia:) Kalendarz przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!! Powodzenia i spełnienia! Jestem pewna, że dasz radę bo talentu masz za kilkoro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kalendarz, na ostatnim zdjęciu wygląda cudnie :) Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.8.11

    Normalnie uwielbiam Cię za te Twoje cudeńka!
    Sama słodycz dla moich oczu - a kocham słodkości ;)
    PRZE-PIĘ-KNIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero się dowiedziałam... Gratuluję i baardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna oprawa kalendarza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.