środa, 10 sierpnia 2011

Z Tęsknoty za ... Słońcem

Nie wiem czy piękna pogoda jeszcze powróci,
czy będzie jeszcze lato?

Z tęsknoty za .... słońcem
powstała kartka


Może lato sie skusi?
Może to kobieta, która kocha błyskotki?


Kartka jest o tyle ciekawa,
że powtstała z zupełnie gładkich papierów, złotego i czarnego.
Na tle nadrukowałam napisy, litery wycinałam własnoręcznie,
tylko napis MISS jest wycięty z gazety z reklamy pewnych perfum.
Na serce jest naklejone ponad 70 kwiatków,
myślicie, że to wystarczy?

Pracę zgłaszam na wyzwanie miesięczne pt ZŁOTO
Nie wiem czy jurorki mają jeszcze siłę oglądać wszystkie zgłoszenia,
bo jest ich mnóstwo i jeszcze w dodatku wszystkie piękne.
Ale spróbuję ;)

Pracę zgłaszam też na mapkowe wyzwanie w Szufladzie
mz

8 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo elegancka! Zgłoś ją bo wg mnie ma szansę na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym to "Y" [czyt. "łaj"] zmieniła na "U" [czyt. "ju"], ale poza tym to karteczka jest fantastyczna - cudne połączenie kolorów i prostota formy, niesamowicie eleganckie w efekcie, no i podziwiam cierpliwość w wycinaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coco.nut- ale tam jest cały napis You- "y"wycięte i naklejone warstwowo, "o" wyciśnięte na papierze, rzeczywiście widzę, że na zdjęciach słabo to widać, a "u" jest nadrukowane na tle.

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co - nie widać tego, nawet po powiększeniu :( może spróbujesz zrobić fotkę szczegółu? bo "u" faktycznie jest, tylko wydaje się jedynie tłem... szkoda by było, bo naprawdę świetna karteczka, podoba mi się ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Zrobiona z wielkim smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka. Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie;)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW. Cudowna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.