poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Dla Odważnych

Dzisiaj kartka z okazji Ślubu.
Wybór kolorów był dość oczywisty,
kartka ma pasować do strojów Państwa Młodych,
czyli do kremowej, koronkowej sukni i czarnego garnituru.


To dość powszechny zestaw kolorystyczny w tym dniu,
ale czy kartka jest równie tradycyjna?- oceńcie sami


W pracy wykorzystałam materiały z Galerii Rae,


papier w kropki to - ten, a o wzorze tiulu - ten , oraz użyłam tego stempla.


Pozdrawiam Was serdecznie,
i życzę cudownego tygodnia.
mz

16 komentarzy:

  1. Kartka jest urocza i z pewnością zostanie zauważona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy tradycyjna- po mojemu tak, ale dla innych będzie "inna". Tak czy siak- jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jak każda Twoja praca, Ewo.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka, ta gałązka z kwiatkami ślicznie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki raczej mało charakterystyczne dla ślubu. Kartka oryginalna i na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kontrast miedzy kropkami na ciemnym tle i delikatnymi dodatkami, które tworzą spójną całość

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kartka podoba sie bardzo, jest elegancka, a gałązka z ptaszkami dodaje jej słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczna, piękna jest gałązka z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w kropkach więc dla mnie bomba. Subtelna, prosta... czy tradycyjna? Hm to zależy i tak i nie, jedno pewne - ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna.. piękne połączenie tradycji z nowoczesnością :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadzwyczajna jest.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię tu być, cudowny klimat ma ten blog

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna!
    cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna bardzo elegancka i z klasą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.