wtorek, 21 lutego 2012

Diamentowa

Jeszcze kilka dni temu sypał się z nieba diamentowy pył,
wygląd świata obsypanego diamentami-bezcenny!
Żeby nie zapomnieć tego urokliwego stanu,
postanowiłam zrobić kartkę,


która może być wręczona z okazji Diamentowych Godów.


a może wyślę ją Angielskiej Królowej ;) ,
w końcu w tym roku obchodzi Diamentowy Jubileusz!
Do zrobienia kartki użyłam wszystkich papierów z kolekcji W Tiulu i w Koronkach
Rameczkę z wykrojnika dostałam od Kasi -jeszcze raz wielkie dzięki :*


Dziękuję Wam pięknie za wszystkie komentarze pod poprzednim postem,
dziękuję też za życzenia urodzinowe :)

pozdrawiam
MZ

14 komentarzy:

  1. O tak, wyślij ją Królowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i pomysl tez fajny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna!!!:)
    dziękuję za odwiedziny u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest!
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję pięknie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. To wszystko dodaje mi twórczych skrzydeł:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna! Elegancka i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka kolorystyczny minimalizm i detale pięknie się uzupełniają:) pozdrawiam i dołączam do spóźnialskich z życzeniami urodzinowymi-spełnienia najskrytszych marzeń i nieustającej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękna i delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna idealna dla Królowej :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna karteczka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie nawiasowe karteczki. Twoja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna! Podoba mi sie jej ksztalt:)
    pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna i bardzo oryginalny ksztalt!:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, tak jak i diamentowy pył. Piękne robisz kartki, subtelne i delikatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.