poniedziałek, 13 lutego 2012

Chwila dla Dwojga

Zbliża się Święto Zakochanych,
dlatego nie może zabraknąć Walentynkowej kartki,
"Chwila dla Dwojga" niech będzie mottem jutrzejszego dnia.


Jest to również temat nowego wyzwania UHK Gallery
na które serdecznie zapraszam.


Do wykonania kartki wykorzystałam ten papier


Macie jakieś plany na jutrzejszy wieczór?


Chętnie zgłaszam moja pracę na kolejne wyzwanie w scrapkach,
ostatnio udało mi się zdobyć bon wartości 40 zł. na zakupy w sklepie Scrapki.pl.


Przepraszam, że tak mało piszę u Was na blogach,
mam nadzieję, że to się niedługo zmieni 
Serdecznie pozdrawiam
MZ

13 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Wspaniale wkomponowana w tło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą kartką wprowadzasz bardzo miły, romantyczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, pokazana w cudnej aranżacji.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna jest kompozycja tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo romantyczna i nie jest przesadzona - śliczna.
    Planów żadnych nie mam ale za to mam ciasto 'red velvet cake':)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka! Chociaż przyzwyczaiłam się do twoich subtelnych kolorów(lub ich brak, bo podobno biały to nie kolor, ha,ha)! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna praca!!!

    dziękujemy za udział w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.