środa, 15 lutego 2012

Zamiast kartki dla Maleństwa

Co można przygotować 
z okazji narodzin Maleństwa?

Ofiarowanie kartek gratulacyjnych dla rodziców, 
czy powitalnych dla dziecka jest już tradycją,
ale ja chciałam stworzyć coś, 
co pozostanie na dłużej i będzie miało aspekt użytkowy.
Malutkie buciki w pudełeczku już były, 
więc postanowiłam przygotować ramkę z monogramem,


ramka może wisieć na ścianie nad łóżeczkiem 
lub stać na półce w dziecięcym pokoju.


Do zrobienia prezentu wykorzystałam papiery z Galerii Rae,
oraz rameczkę, którą dostałam od Kasi


Serdecznie pozdrawiam
mz

16 komentarzy:

  1. Ja też jestem za prezentami, które będą cieszyć dłuuuuuugo. Mój prezent dla każdego maleństwa to wyszyte jego imię z datą urodzin i jakimś misiem albo konikiem, autkiem itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Bardzo bardzo lubię wszystko to co robisz bo jest urocze a jednocześnie dość proste przez to eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! Ja wlasnie jutro zegnam kolezanke w pracy, ktora idzie na macierzynskie. Piekny prezent i taki delikatny.

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry pomysł, urocza rameczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł !! rameczka piękna :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetny pomysł- monogramy są zawsze na czasie.

    pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Cudowna rameczka, jak zresztą wszystko czego Ty się dotkniesz:) Uwielbiam tutaj zaglądać i rozkoszować się Twoimi pracami. Ten pomysł-rewelacja:)Pozdrawiam cieplutko w ten śnieżny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysl na prezencik. Sama czesto robie takie pamiatkowe ramki zwykle z hafcikiem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł, super wykonanie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste a takie piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ozdoba do pokoju Maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł z ramką fajny i oryginalny:)
    i na pewno zostanie z maleństwem na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ramka!!!
    Cudownie delikatna :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł i przecudne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. krysia21.2.12

    ta piękna rameczka przyszła dzisiaj do mnie!
    to prezent-niespodzianka dla mojego Rafałka
    cudeńko!
    dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.