sobota, 18 lutego 2012

Prezenty Urodzinowe

Dostałam !!!
Choć niewiele osób (z wirtualnego świata) 
wiedziało o moich wczorajszych urodzinach,
to dostałam przepiękne prezenty.
Ale zacznę od początku,
cały tydzień sypało no i tak zasypało, 
że dojechać do mnie było trudno,
więc jak wczoraj puścił mróz to "hurtowo" 
przyszły do mnie trzy paczuszki.
W pierwszej z nich znalazłam 


Ten cudowny Urodzinowy KIT UHK
Jego nazwa trafiona jest w dziesiątkę.
To Creme de la Creme - co tu dużo pisać - zakochałam się w nim.
Jeśli macie ochotę na podobny prezent 
to wystarczy wziąć udział w CANDY
Jeśli zaś szukacie inspiracji to koniecznie zobaczcie 
jakie cuda wyczarowały dziewczyny z DT,
tego nie można opisać, to trzeba zobaczyć.

Drugim prezentem była paczuszka od Lilli,


Trzecia paczuszka przybyła, aż z Australii,
a była to wygrana Let's get shabby.

Za wszystkie prezenty bardzo, bardzo dziękuję  :*

Serdecznie pozdrawiam
MZ

3 komentarze:

  1. Takie dni z niespodziewanymi prezentami potrafią skutecznie rozweselić i poprawić nastrój na kilka najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo spóźnione ale szczere zyczenia urodzinowe. Radości, szczęścia, uśmiechu na twarzy, słoneczka, by rozjasniało każdy Twój dzień, spełnienia marzeń i nieustającej weny twórczej byś nadal nas tak zachwycała jak dotychczas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie wiedziałam, że miałaś urodziny - spóźnione życzenia!!!!
    Moje też się z urodzinami sklepu zbiegły :)
    Lutowe ludki :D


    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.