czwartek, 23 lutego 2012

W Stronę Słońca

Po migoczącym diamentowym pyle na dworze nie ma już śladu,
 ba nawet nie ma najmniejszego śladu zimy.
Temperatura na plusie, słonko przygrzewa
WIOSNA jest tuż, tuż!!!


co mnie ogromnie uszczęśliwia!!


Popołudniem, gdy słonko zajrzało do jadalni,
poprostu usiadłam "w oknie" i napawałam się tym ciepłem i kolorem, 
żółtym kolorem.



do zrobienia ramki wykorzystałam ten papier.

W Galerii Rae trwa kolejne wyzwanie


Zasady są proste:
- Wykonajcie jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniu (w tym miesiącu: Żółty – praca (dowolna) w kolorze ŻÓŁTYM – kolor ten musi być głównym kolorem pracy, ale dozwolone są też dodatki innych kolorów mniejszej ilości
 - Posta z pracą podlinkujcie na blogu Galerii Rae (prosimy o linkowanie konkretnego posta, nie całego bloga! Takie linki nie będą uznawane), a publikując na swojej stronie lub blogu zaznaczcie, że bierze udział w naszym wyzwaniu (i tu również prosimy o wyraźne zaznaczenie, że praca bierze udział w wyzwaniu i podanie linka do wyzwania).
- Do wykonania pracy nie trzeba używać materiałów ze Sklepu Galerii Rae, ale praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania.
- Wykonana praca może być zgłoszona również na inne wyzwania (sklepowe/blogowe/forumowe polskie i zagraniczne)
- Termin zgłaszania prac: do 15 marca włącznie.
- Nagrodą będzie jednorazowy bon rabatowy -25% na zakup papierów i dodatków papierowych w sklepie Galerii Rae. 
Powodzenia

18 komentarzy:

  1. Piękne , wspaniałe kolory :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu, jak ciepło się zrobiło! żółty to nader soczysty kolorek, aż chce się go ugryźć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też podoba mi się ciepełko bee-jące od żółciutkich owoców ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ta Twoja ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja ostatnio zrobiłam żółte zdjęcia i zastanawiałam się gdzie to przypiąć
    może bym wzięła udział :P

    happy bee są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nas rozgrzewasz...:) Śliczna rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pszczółka jest fantastyczna!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu przez chwile a już dążyłam się zakochać. Przepiękne prace! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor energetyczny !! Bomba !! buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pszczółka rewelacyjna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bee happy :) Motto na weekend :)i nie tylko, bardzo optymistyczna karteczka :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ramka !!! pszczółka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna! Mega soczysta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.