wtorek, 7 lutego 2012

Maskarada

"Maskarada",
to temat wyzwania w UHK Gallery-inspiracje ,
które trwa do 10 lutego,
zobaczcie jak z zadaniem poradziło sobie UHK-owe DT.


Dla mnie Maskarada to zabawa, 
dlatego przygotowałam zaproszenie na bal,
z pięknego UHK-owego papieru Panna Cotta


ale taki Wielki Bal Maskowy
w otoczeniu kryształowych żyrandoli, starych obrazów i oczywiście masek.


Moja ostatnia nieobecność nie była jednak związana 
z uczestnictwem w wielkim balu 
a pewną niedyspozycją, mającą całkowicie przyziemny charakter,
mam nadzieję, że każdego kolejnego dnia będzie lepiej.


serdecznie dziękuję za wszystkie e-maile,
troskę i ciepłe słowa,
pozdrawiam 
MZ

17 komentarzy:

  1. piękne zaproszenie.
    Mam pytanie jako laik, proszę powiedz mi czy ten piękny kształt zaproszenia to wykrojnik, czy gotowe można kupić?
    pozdrawiam jaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zaproszenie , każdy szczegół dopracowany i wspaniały pudrowy róż :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka! Kształt, elementy - piękna całość.Jak zawsze niezwykła dbałość o szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepięna i jaka cudna ramka po środku!!!! jak zobaczyłam od razu w głowie przypomniałam sobie jedną z moich ulubionych piosenek z musicalu Upiór w operze ...co za bal!!! maskarada na 100 par!!!!

      Usuń
  4. Piękna, widziałam już na UHK - gratuluję:)
    Wracaj do zdrowia, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne, piekne, cudne, wspaniale, NAJ!!!!!!
    Nie dowierzam jak pieknie to robisz! Mimi niedyspozycji.

    Pozdrawiam serdecznie Kochana!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje aranżacje do zdjęć są olśniewające-tak samo jak karteczki ,które robisz

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zaproszenie ciekawa forma:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zaproszenie! A na taki bal to z chęcią bym poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wykwintne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaproszenie jest piekne, nie moze byc inaczej.
    Duzo dobrego zycze.

    OdpowiedzUsuń
  11. zaproszenie jest piekne !! szkoda, ze jestem zielona w scrapowaniu .
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! Uwielbiam Twoje bajeczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.