czwartek, 6 grudnia 2012

Sposób na Odliczanie

   W czasie Adwentu,
 wraz z moim Synkiem
 każdego dnia mamy do wykonania jakieś zadanie, 
raz jest to pisanie listu do Świętego Mikołaja,
 innego dnia robienie ozdób na choinkę,
a kiedy indziej pieczenie ciasteczek.
Wykonane "dzieła" trzeba gdzieś przechowywać, aż do czasu ich wykorzystania,
wczoraj powstały gwiazdeczki z masy solnej z koronkowym wzorkiem,
na ich mieszkanko wybraliśmy duży słoik.


Adwent to czas oczekiwania,
 dlatego zrobiliśmy sobie na słoiku kalendarz Adwentowy,
na którym codziennie odkreślamy jeden dzień,
który zbliża nas do Świąt. 


Wykonanie tego Kalendarza było bardzo proste,
przyozdabianie słoika trwało dosłownie chwilkę,
(nie może być zbyt skomplikowane by nie utrudniało wyjmowania zawartości),
prócz papierowej ramki
znalazły się na nim gałązki świerku, bawełniana wstążka i jedna z gwiazdek.

------------------------------------------------------------------

Dziś 6 Grudnia

Chciałam podziękować Ewelinie, za super prezent Mikołajkowy,
przepiękne obrazki dla mojego Synka,
tak wygląda jeden z nich,
a drugi możecie zobaczyć na blogu EwelinaArt



oraz książkę "Zaczarowana kość Tiny" w której są obrazki namalowane przez Ewelinę
Ewelinko XOXO

Chciałam również podziękować Adrianie,
 za cudowną kartkę i wieszaczki z cyframi.
Dziękuję Aduś :*


Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

***
Dziękuję Wam za każdy komentarz

31 komentarzy:

  1. ślicznie i subtelnie jak zawsze:) Lubie Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne ! I śliczne ma się rozumieć !
    Chyba zrobię taki słoiczek dla mojego synka :)
    Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, zdradzę Ci, że mam nie jeden taki słoiczek, więc przy skreślaniu jest wiele zabawy :)

      Usuń
  3. Ślicznie i tak delikatnie! Jestem zachwycona pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje prace sa zachwycające!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło czytać te słowa,
      Dziękuję Bergamasco

      Usuń
  5. Jaki prosty a niebanalny i oryginalny pomysł. Jak się cieszę, że do Ciebie trafiłam. ;)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny kalendarz adwentowy :-) i piekne prezenty :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ada ma swojego bloga:)
    http://nawidawie.blogspot.com/2012/12/zimowe-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł z tymi zadaniami , słój pięknie się prezentuje :) ach i ten obrazek cudny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze. Słoik wygląda pięknie. Grafika na nim jest zachwycająca - to jakaś gotowy papier czy z internetu?
    No i gratuluję pomysłu z zadaniami. Zapamiętam go na przyszłość :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika pochodzi z tego bloga
      http://graphicsfairy.blogspot.com/

      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  10. Cześć :)
    Uwielbiam do Ciebie zaglądać, Twój styl jest naprawdę niepowtarzalny :)Kalendarzyk - naklejka po prostu super... wydrukowałaś na papierze z nalepką? Na zwykłej drukarce da radę wydrukować takie coś? buziaki -Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ramkę wydrukowałam na zwykłym papierze, zwyczajnej drukarce a podkleiłam przeźroczystą taśmą dwustronną,
      bardzo dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
    2. Cześć, chcę sobie właśnie coś fajnego druknąć, z tym ze na papierze typu naklejka,nie mogę jednak nigdzie znaleźć odpowiedniego rozmiaru papieru.... buziaki - Ania

      Usuń
  11. Śliczny słoiczek, Ewunia:) w sam raz na takie rodzinne wspaniałości:)
    I prezenty również przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi milo, ze drobiazg sie spodobal Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, to wcale nie taki drobiazg- ogromnie mnie ucieszyła przesyłka od Ciebie :)
      Jeszcze raz DZIĘKUJĘ:*

      Usuń
  13. Bardzo mi miło, że sprawiłam Wam radość :) Ja również dziękuję :)
    Słój prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewelinko, ogromną!
    Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wykonałaś.
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. niby taka skromna dekoracja a jaka przepiękna -tyle w niej uroku i jak zawsze pełno magii - a może Ty po prostu Wróżką jesteś ??? :)♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Synek będzie miał piękne wspomnienia i pamiątki. Prezenty od dziewczyn śliczne. Odkąd pada śnieg u Ciebie na blogu mam problemy z oglądaniem strony, ale czasem się uda choć zajmuje to sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Ciebie. Biało-srebrzysto i niezwykle elegancko:-)
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.