środa, 19 grudnia 2012

Prezentowo

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zostawili komentarz pod poprzednim postem,
bo przecież nie było w nim, żadnej kartki :)

Dziękuję również uczestnikom CANDY, za przesyłanie przepięknych życzeń.
Wiem, że to zajmuje chwilę, trochę dłuższą niż wyrażenie chęci wzięcia udziału,
dlatego tym bardziej doceniam.
......................................

Dzisiaj pokazuję pudełko na prezent,
które zrobiłam już jakiś czas temu, miałam nadzieję, że zajdzie do adresata
wraz z zawartością i wtedy je pokażę ale niestety, chyba już nie dotrze, 
pozostało po nim tylko zdjęcie :) 


Pudełko w całości wykonałam z tego papieru.
A Wy w czym dajecie prezenty w pudełkach, torbach ozdobnych czy opakowane papierem?
.....................................................................

Chciałam się Wam również pochwalić, że wygrałam w Konkursie w Artimeno
to moje pierwsze wykrojniki!!!
Dziękuję :*

Zdjęcie: WYNIKI CANDY !!!

Wszystkim bardzoo bardzooo dziękujemy za udział w zabawie.  Cieszymy się, że tak dużo osób nas polubiło i mamy nadzieję, że pozostaniecie z nami :-) Będziemy się starać sprostać waszym gustom i oczekiwaniom.

A TERAZ WYNIKI:   Rączki małego Michasia wylosowały: MIMOWOLNE ZAUROCZENIE !

Gratulujemy serdecznie i prosimy o kontakt : artimeno@artimeno.pl

POZDRAWIAMY ŚWIĄTECZNIE
Artimeno

Pozdrawiam gorąco,
(podobno wraca mroźna zima)
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

28 komentarzy:

  1. Pudełko prześliczne:-) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, eleganckie. bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nimucho, bardzo dziękuję, fajne jest to, że uważasz, że mam swój styl, bo ja sama jak bym miała go opisać to nie potrafię :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej:) Pudełko jak każda Twoja praca-zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko powstało w celach ochronnych, miało chronić delikatną zawartość, i miało mieć jak najmniej ozdób by dotrzeć do miejsca przeznaczenia bez uszczerbku.
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Ludko, dziękuję:*

      Usuń
  4. Uwielbiam takie pięne pudełeczka na prezenty. Czasem wystarczy włożyć w nie maleństwo jakieś a cały prezent nabiera mega wyglądu i wartości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! piekne to pudeleczko! Takie delikatne...

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Z braku tak pięknych pudełeczek owijam prezenty w papier. Przy rozpakowywaniu jest wiele radości i zniecierpliwienia co też kryje kolorowy papier.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Pudełeczko zwiewne jak mgiełka i bardzo eleganckie.
    Prezenty dla dzieci zawsze są duże, więc mieszczą się tylko w papierze, pozostałym wkładam w torebeczki, ale zawsze robię swoje zawieszki, które potem lądują na choince.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ;) pudełko stylowe i eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne pudełko, idealnie dopasowana kolorystyka.
    Serdecznie gratuluję wygranej, na pewno stworzysz z tego coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej a pudełko przesliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze pudełeczko. Już samo (bez zawartości) jest pieknym prezentem!
    Pa, Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudelko sliczne! Wygranej gratuluje, no wlasnie ja chyba jeszcze nie podeslalam zyczen na @, poprawie sie :)
    A prezenty pakuje zwykle w szary papier z delikatnymi ozdobami, ale w tym roku tez uszylam kilka workow z tkaniny to dlatego ze prezenty za nic nie chcialy sie w papier zapakowac hihi
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :))
    a pudełko śliczne.. :) w tym roku poza tym, że większość prezentów wykonuję własnoręcznie, to opakowania również będą takie "inna" - na pewno nie gotowe torby prezentowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko prześliczne, gratuluję wygranej. A prezenty lubię pakowane w papier najlepiej szary z delikatnymi ozdobami sznurkiem jutowym aksamitką itp.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełeczko, kolorystyka rewelacyjna;)
    Gratulacje! Super prezenty dostałaś:)
    Ja najczęściej podarunki pakuję w papier albo własnoręcznie ozdobione torebki z szarego papieru:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie jest piękne - takie subtelne, w Twoim stylu! Ja osobiście pakuję równie, ale ostatnio podobają mi się prezenty opakowane w surowy paper z dodatkiem koronki, czy sznurka...do tego może gałązka świerku. Ewo życzę wszystkie co najlepsze na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne pudełeczko, szkoda, że nie dotrze do adresata...
    Wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za piękne słowa pod wygranym przeze mnie candy u Ani:)))Dzisiaj udało mi się wrzucić relację z otwierania paczki z notesikiem!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie pudełko na pewno tak zapakowany prezent sprawi ogromną radość ! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełeczko jest śliczne i takie delikatne w sam raz dla bombeczek bo przecież one są też delikatne i kruche .Gratuluje wygranej trafiły w odpowiednie łapki już sobie wyobrażam jakie cudeńka stworzysz .
    Ja na swoim blogu pokazałam serduszka do których użyłam cyferek z UHK a to za sprawą twojego posta z kalendarzem tak mi się spodobał ,że musiałam coś zmajstrować :)dzięki raz jeszcze .
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23.12.12

    MAGICZNEGO CZASU ŻYCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń


  22. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Radosnych, pełnych ciepła oraz miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz wiele dobroci w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.