niedziela, 25 grudnia 2016

Wesołych Świąt


Dziś Boże Narodzenie
z tej okazji życzę Ci
zdrowia, radości, miłości
i spełnienia marzeń!



Prezenty w Twoim domu zapewne są już odpakowane?
Jesteś zadowolona?
Ja bardzo, choć muszę przyznać, że nie ze wszystkimi prezentami Gwiazdor /Mikołaj poradził sobie tak dobrze :) Jeden prezent okazał się kompletnie nietrafiony!!! 
Wyobraź sobie minę dziecka, które otwiera prezent i mówi ale z tego Gwiazdora Janusz, jak on mógł się tak pomylić, przecież prosiłem go o zupełnie inne karty kolekcjonerskie!
Całe szczęście, że nie był to jedyny prezent.
Mam nadzieję, że Gwiazdor zawalił sprawę tylko u nas?!
Przyznaję się bez bicia, to ja konsultowałam z nim ten zakup!


Na zdjęciach pokazuję kilka migawek, jak prezenty wyglądały u mnie gdy jeszcze były w "ubrankach".
Wykorzystałam grafiki od Janet, link do grafik znajdziecie na blogu Digital Paper.






Niech ten czas będzie taki jak pragniesz żeby był.

Pozdrawiam
Eva

Choinkę zgłaszam na To wyzwanie



i TO

20 komentarzy:

  1. Pięknie ubrane prezenty. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście u nas Mikołaj trafił w sam raz :-). Wspaniałego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, facet ma sporo na głowie to może się pomylić :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Radosnych Świąt!
    Z Mikołajkowej historii nieźle się uśmiałam:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że nas już też to śmieszy :)
      Dzięki :*

      Usuń
  4. Radosnego świętowania! :)
    No tak, Gwiazdor mógł się pomylić, ale może jeszcze dośle brakujące...? Pozdrawiam serdecznie, mamo o wielkim sercu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, no jakbyś tu była, Gwiazdor się zorientował i tak właśnie uczynił.
      Dziękuję.

      Usuń
  5. Piękności!
    U nas na szczęście wszystko trafione. Tzn. tak mi się wydaje. A na pewno ten dla mnie jest trafiony, w 100%!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, jedna pomyłka mogła się zdarzyć.
      Dzięki.

      Usuń
  6. Ewo, cudnie u Ciebie, jak w bajce! Nie zdążyłam ze świątecznymi życzeniami, natomiast życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym roku!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. This tree is so beautiful, thank you for playing with us on egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzewko. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne to wszystko. I to zdjęcie takie piękne. Zachwycam się! Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu HelloScrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze, szczęka opada ;) Fantastyczna choinka! Dzięki za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za zabawę z Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.